Tjena

Har verkligen haft en bra dag. Hade en bra dag på jobbet, allt flöt på. Var förbi mormor och hämtade min tomatplanta. Sen gick jag hem till Stina för att dra med henne på en promenad. Sen gick vi en rund, en ganska lång runda faktiskt och sen kom jag hem och åt lite paj, medans grabbarna kollade hockeyn. Sen nu har jag tagit en dusch och ska snart sova. Nu börjar jag komma ur min dvala och igår hade jag till och med svårt att sova, måste vara första gången på mer än ett halv år! Jippie!

Någon mer än jag som blir glad av att inte kunna somna riktigt, :) ?
Rasse var hemma ganska sent, så det kanske var därför. Men denna veckan har jag faktiskt inte alls varit lika trött och jag känner själv att jag fått saker och ting gjorda.

Nehe, nu ska jag se en film, innan jag somnar vilket jag säkert gör snart! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0