Bullbak

Bulldegen är på jäsning just nu, så då passar jag på att skriva här. Helgen har varit mycket jobb, men det är bara skönt. Det har även varit en hel del planerande och annat stohej! I morgon har jag bytt bort min lunch till kväll, mest för pengarnas skull. Så då hinner jag förhoppningsvis med en storstädning här hemma. På tisdag fyller jag ju år så då kommer mamma och pappa, och släkt på fika. Därför står just nu jag och Rasse och bakar bullar. Ska även baka en tårta på tisdag.

Mitt liv är helt upp och ner just nu,så jag kanske kan komma tillbaka när jag känner mig lite piggare för att berätta mitt liv för er. Vi hörs!

Städtag

Skönt att man börjar vid 16 idag för annars hade jag inte hunnit med mycket. Städade nyss av sovrummet. Och ska försöka ta köket också. De andra får jag ta på måndag. Måste vara fint till kalaset. Mamma ringde idag på morgonen men jag följde aldrig med till Kalmar. Emme åker till GBG imorgon, då blir det lite paus med allt detta planerande. Stina är ledig i morgon, då ska jag fråga om hon vill baka med mig. Annars gör jag det själv. Måste fylla frysen med lite bullar. Ska även handla lite andra saker till Kalaset.

Jobb idag med då. Imorgon jobbar jag mellan 11-16 Så det blir en morgon där istället. Sen måndag jobbar jag lunch men jag hinner städa efteråt. På tisdag blir det tårtbak! :D

Alla som vill komma är välkomna efter klockan 16! :D

Konsult

Har jag kanske äntligen kommit på vad jag ska göra med mitt liv. Det är väldigt mycket som händer just nu och har varit på många olika ställen idag och proppat hjärnan med information. Jag har även hunnit med några timmas jobb. Jag nu äter jag väldigt sen kvälls mat bestående av dagens Soppa!

Imorgon blir det åter igen jobb på kvällen, men ska hinna med en runda till Kalmar med mamma på dagen. Så det ska bli kul, ska ju ha kalas på tisdag så det ska handlas lite pressenter skulle jag tro. Nu har jag iallafall hittat en kurs som jag ska gå!

Puss!

Emme och jag - Livet är fullt av möjligheter!

Som ni ser ..

Så håller jag på och ska ändra om bloggen lite. Men det kommer kanske att ta ett tag.
Idag träffade jag Stina en stund på morgonen, och efter det så åkte Emme och jag och handlade sånna bingobrickor typ. Sen var vi på arbetsförmedlingen och sen var vi hemma hos mig och diskuterade lite.

I morgon ska vi till kalmar på morgonen och sedan blir det lite mer diskussion. Vi gick även spökrundan idag och Emme hade turen att vinna 500:- Typiskt, :P

Nehe, jag har så ont i magen just nu så hej då!

Tjena!

Tillbaka i rutan. Det var jätte länge sen jag satte mig och skrev ett inlägg, men nu ska jag börja igen.
Till att börja med så tänker jag inte dra allt som hänt här innan nu utan jag börjar liksom att berätta från och med nu. Typ ..

Eftersom jag nyss gått upp har jag kanske inte så mycket att skriva ;). Jag skulle gått upp vid 7 idag och joggat en runda, men det var så mörk och kusligt så jag la mig och sov igen. Sen skulle jag ställa klockan på 09.00 men det glömde jag och vaknade 10.20. Ska snart äta frukost, hoppa in i duschen, göra mig i ordning lite, röja i köket och se vad Stina gör. Skulle nämligen träffa henne idag innan hon börjar jobba. Sen efter det ska Emme och jag på spökrunda!

Jobbar hela helgen, eftersom det är oktober fest, men efter det ska jag ha kalas, fyller år på tisdag!

Nehe. Sätta igång med dagens sysslor kanske!

Hemma ifrån Mallorca

Hejsan.
kom hem i lördags klockan 11 ungefär. Men har inte haft riktigt tid att skriva här än. Men idag var jag uppe med tuppen (klockan 7) För att sätta igång en maskin tvätt. Så så är det. Nu har jag ätit frukost och ska nu städa eftersom det är så rörigt här hemma. Sen får vi bara hoppas att Rasse kommer hem på lunchen så han har med sig mjölk annars kan det bli jobbigt att laga middag idag. Ne så det är det. Kommer väl upp lite bilder sen från resan, jo ska jobba idag med. Första kvällen på väldigt länge. Sen är jag ledig tre dagar.

Men vi hörs sen

Puss

Ojsaan :D

Hejsan. Nu har jag packat och tar det sistai morgon innan jag åker i morgon. Sitter nu och tittar på Idol och ska snart gå och lägga mig. Var i Kalmar idagoch inhandlade en scarf och ett graffitilack! Så att nu är det mitt!
Sen åt vi även thaimat och det var göttans. Sen bar det hemmåt för att fixa till Emme.

Det är jobbigt att packa blir alltid att jag har så mycket med mig. Men det kan behövas.
Så nukära vänner ses vi inte förens om en vecka puss!


Tjena vänner

Hej och hå, var uppe hyffs tidigt idag med. Nu kom Emme förbi så det blir till att snacka med henne innan vi tar bilen mot Kalmar. Emme ska på interjuv och sedan tar vi en runda på stan innan vi åker hemmåt igen. När jag kommer hem måste jag börja packa och städa färdigt i köket och vardagsrummet, och i morgon vid denna tiden är jag snart framme! Mallorca here i come, med mormor!

Nehe tiden rinner i väg och vi har lite brottom så vi hörs senare :)


Alldeles snart god natt!

Jenny kom på morgon och så åt vi frukost. Ska väl försöka gå upp samma tid i morgon så man hinner  lite plus att man är trött på kvällen sen innan man åker. Några måsten :

- Städa!
- Packa
- Pussa Rasse

Det är mina största måsten. Skaåka till Kalmar i morgon på dagen med Emme som förövrigt kom hem idag. Så det är vi glada för. Sen skulle jag bara säga att jag är super trött och återkommer i morgon!



Så ser en frukost hemma hos mig ut!

RSS 2.0