Tors-dag

Idag är det den 30 juli! Snart slut på sommaren. Bara en vecka kvar att jobba drygt, och det innebär 3 veckor innan skolan börjar. Idag var det ett hus som brann ner i Löttorp bara 2,5 km från här där vi bor. Jag såg hur det rök när jag körde förbi med bussen. Tydligen några som "pundade" som bodde där, men det verkade som alla överlevde. Just nu vräker regnet ner, men jag hoppas att det bara blir sol imon när jag är ledig. Rasse är på jobbet och kommer inte förens klockan halv 1 i natt. Men imorgon är vi lediga tillsammans. Idag bokade Madde resan till Göteborg. Det blir Rasse, jag Madde och Hampe som åker. Det ska bli så himla trevligt så.

Imorgon ska Anna och Stefan åka iväg och kolla på Magnus Uggla. Så Rasse och jag ska nog gå ut och äta middag. Hoppas som sagt att det är fint i morgon kväll. Jag upptäckte förut idag att det är kvateret skatan ikväll som jag bara måste se på! Verkligen mitt favoritprogram. Tänker mycket på Elin då, för vi kollade på det hela tiden när vi bodde i hennes syrras lägenhet.

Hej då!


Uppdatering ?

Hejsan hoppsan alla glada! Det var väldigt längesen jag skrev men jag hinner ju inte med det. Allt är bra med mig och jag jobbar och stå i. Just nu sitter jag och försöker planera en resa till liseberg som kommer att ske när Rasse och jag och Madde får semester!  Den fjärde som kommer hänga med står Rasse för. Och resan kommer att ske mellan 16-19 augusti förhoppningsvis ska vi väl kunna boka i morgon.
Stuga på lisebergs camping!

Jag har även fått träffa min farmor, vilket var ett tag sen jag gjorde. Det var mycket trevligt och jag hoppas hon kommer nästa sommar med. Gärna i början av juni då jag tar studenten. Tänk det är inte ens ett år kvar tills jag gör det. Och om 99 dagar fyller jag 18 år :)

Till sist vill jag bara hälsa att både Rasse och jag har det bra! Kramar från oss

RSS 2.0