Hejsan alla!

Ny tänkte jag att jag skulle byta ut min blogspot.com till webblogg istället. Så ska jag väl försöka att skriva några rader om dagarna.

Jag kanske ska börja med att berätta om vad dagen ska handla om. Idag ska jag och Madeleine åka in till Kalmar för att äta en födelsedagsmiddag. Nu är det i och för sig ett tag sen hon fyllde år, men på söndag fyller jag år. Jag vet redan vad jag ska få av min underbara pojkvän. Eller iallafall en sak. Det var nämligen så att han hade handlat färdigt till mig. Men sen nu när vi var i Danmark, så hittade jag världens sötaste Friis & Company trosor. Så det lyckades jag tigga till mig. Men han sa att jag fick dom lite i julklapp också.

Jag måste försöka fixa till designen på den här bloggen, men jag är inte så bra på det.
Men värt ett försök. Hejsan så länge.

RSS 2.0