Kvällens outfitt

Detta är då kvällens outfitt som jag suttit och tänkt på hela dagen. Inte världens bästa kort får jag väl ta och medge men va katten. Så vid 17.50 tar Madde och jag bussen mot Kalmar, för att gå ut och äta middag. Kan det bli en bättre fredag när man har saknat henne hela veckan. Äntligen får vi snacka med varandra på riktigt! och som avslutning krypa ner hos pojkvännen. Hoppas ni får en kanon kväll, för det ska iallafall jag ha!




 
Strupbyxor
Kofta från veromoda
Halsband från gina tricot
Linne från ullared
 

Och som pricken över I:et så har jag mina nya
skor från friis & company

Danmark

Vi åkte ju till Danmark i lördags min familj och jag. Det va så himmla trevligt, och jag hade verkligen längtat efter att få åka dit! Vi brukar åka dit varje år på höstlovet så vi brukar alltid längta dit. När vi kom dit möttes vi av ett fantastisk område med jätte fina lägenheter. Våran lägenhet var verkligen jätte fin. Både bubbelpool och bastu var det i ett utav badrummen och de var verkligen i toppform! Jag kan väl inte säga att vi gjorde så mycket när vi var där. Vi njöt mest och slappade nästan bara. Rasmus och jag badade nog bubbelpool varje kväll, med Kall öl, och bacardi breezer och nötter. På dagarna var vi på stan en hel del, den var väl inte så jätte stor. Men det fanns några butiker som föll mig i smaken.

Första dagen Rasse och jag var uppe på stan så hittade jag en skoaffär, vilket är min svaga punkt. Hittar jag ett par skor med klack ock rosett så blir jag som galen! Då måste jag bara ha dem! Och såklart var det det jag gjorde. Där stod ett par marinblåa friss & company skor, för ynka 100 danska kronor! Jag nästan skrek där på gatan och skickade genast ett sms till min mamma att jag ville ha dessa underbara skor!

Så nu är de mina och de ska pryda min garderob så fint! På något konstogt vis har jag blivit lite förtjust i marinblått, synd, jag passar verkligen inte i den färgen. Men det bryr jag mig inte om.

Sista dagen hittade jag även friis company trosor, som var så himla söta att jag verkligen va tvungen att ha dom, Och världens bästa pojkvän erbjöd sig. Samt så hittade jag några födelsedagspressenter som jag ville ha.

När vi åkte hem möttes vi av snö. Verkligen jätte tråkigt eftersom att vi hade haft så fint väder i Danmark. Så det blev till att köra lungt när vi åkte hemåt. Annars var resan verkligen toppen! Det va så skönt att komma bort och bara slappa gärnet!
Tack tack tack! För den skäna resan. Nu vill jag bara träffa Madeleine och berätta om lovet, hej så länge!

Blondinbella

Satt nyss och läste igenom lite från blondinbellas blogg. Oj, oj. Hon kan verkligen sin grej den tjejen. Om man ändå hade en så stor blogg, haha! Ne men det verkar mest kul att få så mycket saker. Men det måste ta evigheter att skriva så mycket så det skulle jag nog inte orka med. Hur mycket saker jag än fick.

Nu ska jag iallafall sminka mig, och göra mig i ordning. Så måste jag ringa Madde snart också. Hon kanske sover än. Så måste jag kolla upp bussarna så att vi kan få äta våran efterlängtade middag. Efter middagen ska jag ta bussen hem till stan. Sen hem till min pojkvän. Jag ska nämligen sova där i natt. Sen ska vi kolla på Andra Avenyn.

Men innan jag ger mig iväg tänkte jag att jag skulle berätta lite om resan i Danmark, med mamma pappa bror och Jenny och så Rasmus såklart.

RSS 2.0