Hej svejs!

Har precis kommit från körningen och det gick bra. Nästa gång ska vi gå igenom allt igen sen ska jag visa att det fungerar, sen ska vi börja med parkering och grejer. Kul när man märker att det går framåt. Nu ska jag ta tag i vårt bomnedslag till hem, köket framförallt. Sen kanske jag tar vardagsrummet i morgon, :) . Det behövs verkligen sen ska jag damsuga och allt det igen, man måste göra det flera gånger om dagen känns det som.

Det var otroligt längesen jag skrev nu, men igår var Madde och jag hemma hos Stina och Stina hade tatuerat sig verkligen skit snyggt, så jag funderar på att boka en tid jag med, och då ska jag dra med Rasse! Kollade även lite på resor innan, det blir en till hösten har vi bestämt, vart är inte klart. Tänkte vi skulle diskutera ikväll! Jag vill till Rhodos! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0