Äntligen

Nu känner jag att saker och ting är gjorda. Känner liksom att jag inte kommit i ordning här hemma sen vi var på kryssning. Men nu har jag äntligen det! Allt är gjort. Ska bara tvätta någon dag i veckan också. Hade körlektion idag med och det gick bra, bokade två nya tider och så ska jag ner och plugga i morgon. Snart blir det matlagning och idag blir det fisk, sen ska jag vila lite tills Sambon kommer hem och ser vad duktig jag har varit idag :)

Ändrade om lite i mitt hem så vi får se om det kommer upp bilder. I och för sig ändrar jag ju varje vecka :) Men så får det bli när man inte kan möblera! Snälla ge mig pengar till ett hus i stället! :)

Vi hörs puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0