god kväll ..

Jaha, nu sitter man här .. hemma .. ensam. När jag slutade jobbet så mötte Rasse upp mig på rollerna och så cyklade jag och han rollebladesade ner till Sibylla för att ta en glass. Sen körde vi hem och vilade lite innan det blev Emme-time. Satt hos henne en stund och pratade för det var länge sen och så hamnade jag hemma hos Stina. Skulle först hem , men så skulle Rasse iväg så då tänkte jag att jag lika väl kunde vara med henne en stund. Sen körde Tom hem mig och Rasse skulle upp och hämta pluskan för han skulle in till Kalmar och partaja med sina vänner. Så nu har jag ensamtid, när jag inte ens vill ha det! Typiskt..

Men ska nog ta en macka och krypa ner i soffan framför tvn, jag börjar ju inte förens tre så det finns tid att sova i morgon. Hade lite planer på att hälsa på Emma och Martin, men nu blir det nog inte så. Får se vad som händer i morgon då. Kanske att vi åker in till plantagen och köper lite krukor! Men vi får se, nu blir det 2 BB-avsnitt och sen troligtvis sängen!

Kyss!

En äldre bild på min vän och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0