Fotbollskväll

Min morgon var inte helt bra så därför hade jag ingen lust att skriva. Men jag började jobba vid 3 så då fick jag sällskap av Rasse som skulle hämta sin bil. Jobbet gick bra och Marcus kom ner en runda och hjälpte mig att stänga. Har sånna fina kollegor. I morgon ska jag öppna så då börjar jag 11. Så snart ska jag hoppa i säng och läsa lite i min bok och sedan dejta kudden. Rasse, Hampe, Shevin och Sarah är här och tittar på fotboll. Även om Sarah och jag inte tittar så mycket ;). Haha*

Så sant som det är sagt. Imorgon efter jobbet ska jag nog höra av Emme, så får vi se vad som händer. Annars försökte jag kolla hur det var med Jenny men hon har nog gått och lagt sig. Så vi får se vad som händer i morgon..

Nehe , puss för ikväll!




Kommentarer
Postat av: sarah

haha ne de blev inte så mkt tittande :) Ni hade en fin lägenhet tycker jag! :D

2011-04-17 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0