Back in game!

Tjena vänner!
Bestämde mig för att börja blogga lite grann igen. Men tänker inte berätta om det förflutna som varit utan börjar bara att fortsätta där jag slutade. Ni som läser vet ju ändå vad som händer mig om dagarna. Så Idag var jag ledig så jag tog mig friheten att bjuda in Stina Hagblom på en fika. Emme skulle komma också, men det blev inte av, så vi skulle nog ses i morgon efter att jag slutat jobba. Jag städade lite här hemma idag medans Rasse fick upp listerna i sovrummet. Han är så duktig som tar tag i det när han jobbat och slitit en hel vecka.

I morgon blir det som sagt jobb, sen blir det träff med Emme om inget annat kommer i vägen. Just nu sitter jag och kollar på Beck - fast att jag tycker de filmerna är såå uttjatade. Till helgen blir det bara jobb, men nästa helg blir det finlandskryssning med Rasse och hans familj. Det ser vi fram emot. Ne nu ska jag sluta med detta strunt och ta mig till toan för att göra mig i ordning för bedtime, ses i morgon!


Godnatt säger vi här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg man

2011-04-15 @ 15:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0