Semester

Ja inte riktigt kanske, men jag har varit ledig i ett par dagar nu och har verkligen tagit det på allvar. Släppt alla vardagsbekymmer och bara tagit vara på mig själv och man kära pojkvän. Imorgon åker jag tillbaka till stökiga, tråkiga, dystra Nybro igen och fortsätter mitt fantastiska liv utan Rasmus för ett tag. Då ska jag hinna med att jobba, vara kattvakt åt Majsan och troligen åt mina egna brorskissar, haha också. Mysigt minsann. Så ska vi hinna med den lägenheten också. Nu på Öland har jag hunnit med att sola, bada och läst och ätit massor av godsaker. Funderar på att dra med min man ut på äventyr när han kommer hem rån jobbet. Om han orkar vill säga.

bye kära blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0