Onsdag 30 spetember

Inte alls långt till jag fyller 18 år nu! Bara så ni kan förbereda er att köpa pressenter! Idag i skolan så gjorde vi (Stina, Emme och jag) besök på Madesjögläntan för att interjuva några äldre för att ha till ett skolarbete! Det var kul, och de var så söta när de satt i sammlingsrummet och pysslade lite och så.

Snart ska jag dra ner till stan och sola, kände verkligen för det idag. Sen ska jag tillbaka och kolla lite tv tänkte jag! Idag är jag verkligen slö så idag somnar jag riktigt tidigt! Och imorgon blir det till att dra iväg på praktiken. Då måste jag fundera vad jag ska ha på mig imorgon men det ska jag väl hinna med. Igår frågade jag Rasse om han ville med till simhallen, och idag åkte han dit med grabbarna konstigt att någon tänkte samma tanke som jag :D Tyvärr så valde han att åka med dom och jag ville inte hänga med längre..

Ne nu ska jag kila för att bli lite brunare :D

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0