Lördag 26 september

Idag är det lördag och vi har varit på kalas hela dagen. Vi samlades klockan 13.00 hemma hos Stefan eftersom Elina fyllde 7 år förra veckan. Vi åt jättegod Taco, fick tårta och spelade massor av spel. Sen lärde vi Stefan hur man använde facebook eftersom det är något vi börjat med i familjen. Mamma sitter ju där varje dag nu som en nörd. Fast det är rätt kul att se när hon skriver massa saker om vad hon gör och tycker att hon är häftig.

Mormor var också där och firade och Elina fick massor av fina pressenter själv hade jag och Mattias köpt kulor till henne som hon tydligen ville ha. Anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är för att det är ett par elnissar som har varit hemma hos Rasse och fixat med elen. Det betyder att de bland annat har varit på vårat rum och då har vi inte kunnat använda elen. Ikväll ska Rasse och jag kolla på film, och äta negerbollar. Jag personligen tycker ju inte det är så jättegott och är proppmätt! men det ska bli mysigt at krya ner i sängen och kolla på film.

Nehe, nu får det duga för ikväll! Hej då!

Vår fina säng!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha....

2009-09-27 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0