Helgen avklarad

Helgen har verkligen varit kanon. Fredagen blev mycket lyckad, även om dagen efter var väldigt seg, efter en hyffsat lång natt och morgon. Lördag var helt slapp, vi kollade film hela dagen tills vi gav oss ut på kvällen för att käka middag tillsammans. Vid niotiden kom Stina förbi och vi käkade popcorn och kollade på Wallander. Sen blev det sova för min del, för då var jag trött! På söndagen åkte jag med mamma och pappa hem och käkade middag, åh pappas lövbiffrullar är så goda! Och efter det hjälpte jag mamma med sin blogg, och affischerna som ska sättas upp inför Orreforsbagageloppis! Sen kom Mattias och Jenny och det bar av till sporthallen, Jenny och jag var så aktiva. Får ta det lugnare nästa gång. Sen åkte vi hem och åt smörgåsar. Väldigt mums. Sen tog jag skjuts med Mattias och Jenny till stan och hoppa av hos Rasse som blev överlycklig över att se mig. Klart det!
Vi kollade på Beck och åt kantarell smörgåsar. Sen somnade jag, och idag kom jag upp utan problem.

Idag ska jag till Tages körskola vid 17.30 för att gå på handledarkurs. Får se, kan ju bli ganska intressant. Sen ska jag börja köra ute på vägarna gott folk. Nu är det dags att kila ner till matsalen för att käka lunch.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nästa gång får vi nog nästan ha ombyteskläder! ;)

2009-03-09 @ 15:37:44
URL: http://bempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0