Uttråkad?

Jag vet inte riktigt om det är uttråkad jag är. Det är bara det att jag känner att jag verkligen skulle vilja göra något. Nu åkte Rasse nyss iväg för att jobba ett par timmar. Vad är det då för jobb? Ehm.. jo, jag fattade det som han säljer premiepensioner eller vad det heter på telefon. Så en slags telefonförsäljare är han. Men det verkar vara ganska bra iallafall. Tydligen någon från hans gamla klass som jobbade där också.

Jag ska snart gå hem till min mormor och äta mat. Om hon vill göra det till mig. Sen ska jag väl hem hit igen för att kolla på let´s dance. Imon kanske vi ska åka till äventyrbadet. Får se, men jag är ju som sagt sugen på att hitta på något så kanske blir det. Idag fick jag pengar på mitt konto, men jag känner att jag inte har råd med någonting! Men Stina pratade med sin pappa idag och hn ska kanske fixa jobb! Det blir härligt tycker jag för jag skulle vilja ha lite mer pengar!

Detta skulle jag gärna vilja ha nu till våren! Nu vet du det också mamma! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Uahoo...vad fin bloggen har blivit. Ja nu vet jag det också vad du vill ha. Hoppas det blir kul på festen om du nu går dit.



Kramar mamma!

2009-02-27 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0