Söndag

Idag gick vi upp efter klockan 11.00 Så käkade vi inte frukost fönns klockan 13.00 typ. Sen satte jag mig och pluggade lite å projektarbetet, efter att ha städat lite. Börjar bli lite hungrig nu, imon ska jag åka hem. Ska bli ganska skönt. Har inte varit hemma på hela veckan. Helgen har varit helskön! Med tanke på förre helgen så är denna den bästa i mitt liv. I fredags så var vi i kalmar och kollade på let´s dance på kvällen. Och igår var vi hemma och kollade melodifestivalen, och trots att alla låtar var jätte kassa och det bara var allmänt tråkigt, så var det mysigt! Så har vi sovit tillsammans om kvällarna och vaknat tillsammans och varit glada, jag i lördags när jag åkte till Kalmar med Stina så kändes det bra när man kom hem igen.

Nästa helg ska vi gå ut. Jag längtar redan!

If you want to be alone here with me you must understand my weakness
It's the way that he left me and bereft me of my love
without a warning without mourning almost yawning
No one wants forever anymore
cause no one dares to try
No one wants endeavour like before
If you want to see the world that's in me
You should know I'll always need him
It's the way that I met him
There's no way that I could possibly forget him like he got me and forgot me
No one wants forever anymore cause no one dares to try
No one wants endeavaour like before
No one wants forever anymore
and no one wants to be there like I know I might have been
No one wants endeavaour like before





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0