Måndag 16/2

Idag vaknade vi sent, men som sagt det är ju lov så varför inte. Nu sitter jag mest och väntar på att vi ska ge oss iväg till backen, för att prova skidor för första gången i hela mitt liv. Mamma sa åt mig att inte bryta benen. Så jag får ju försöka koncentrera mig.

Lördagen var väl okej. Var ju hemma hos Stina på dagen först det var mysigt, hennes släkt var där och vi åt planka och tårta. Så det var en femmpoängare! Sen begav jag mig hem till Emme, så spelade vi Wii och jag slog Elins rekord. Där sprang mest tiden iväg och tillslut var det dags att åka vidare till Madde A. Emmes bror och pappa släppte av oss vid donken och därifrån gick vi till Madde, men det tog en timme att bara hitta dit. Men sen kom vi iallafall rätt. Det var väl kanske kul, eller ah det var ju lite kaos och så där, så Rasse hämtade oss och sen åkte vi till 29:an. Men vi valde att inte gå in. Sen vid 1-tiden åkte vi hem till Emme så var vi där i en timme och sen åkte vi hem. Men det var en helt okej kväll.

På söndagen åkte vi till Svartbäcksmåla och åkte pulka! Det var härligt men lite läskigt, för backen är så brant. Den ända som ramlade av var jag, fast Rasse ramlade en gång också. Så grillade vi korv. det var ju mysigt kan man ju tycka.

Nu ska jag iallafall, vila lite inför Backen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0