Hejsan onsdag!

Idag vaknade vi med ont i hela kroppen! Jag vill bara skrika att jag aldrig mer ska åka skidor. Men jag vill inte göra det för jag är ganska sugen på att lära mig bättre. Fast Rasse är inte så bra lärare för vi börjar bråka så himla mycket och så står vi i backen och bråkar för att jag inte vågar åka ner! Hahaha, sen blir vi vänner igen och så har vi lite kul. Men ont gör det dagen efter.

Så skidåkningen gick sådär, fast Rasse tyckte att jag var duktig. Jag lovade honom att vi skulle åka igen, så det måste ju vara ett gott tecken. Nu är jag hemma, ska snart äta middag med mamma och pappa och sen ska jag träffa Maddan. Imon är det klassfest, så ska be mamma köra mig till Emme imon och så ska vi dit tillsammans. Sen på fredag ska kanske Rasse och jag åka skridskor. :) Bra är vi!

Nu är jag hungrig

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0