Hej och hå!

Ville inte gå upp idag på morgonen, men fick den smarta idén att ta bussen så det var bara att pallra sig upp. Nu är jag hungrig för jag fick ingen frukost i magen idag på morgonen. Messade Madde idag på morgonen för att se när bussen skulle komma. Men hon hade nog försovit sig, för hon låg och sov. Men jag han med bussen iaf och hade svenska. Ganska slappt. Nu sitter Stina och jag i datasalen eftersom vi har rast till 11.00 och mellan det ska vi väl hinna äta kebabjärpar! Ganska gott, tror jag. Idag ska vi ha möte med Elisabet om projektarbetet! kul. Får se vad hon tycker.

Nu ska jag kila iväg.
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman det var en behaglig och fin sida på din blogg du gjort. Bättre än den svarta tycker jag. Kramar mamma! Mattias har namnsdag i dag säg grattis!

2009-02-24 @ 19:07:42
Postat av: Hej mamma!

Tack, men jag är inte färdig än. Jag vet att han hade namnsdag för jag tänkte köpa semlor till oss. Men det blev försent.

2009-02-25 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0