MAMMA jag kommer imorgon!

Usch, nu sitter jag och är lite gråtfärdig för att jag saknar min mamma så! :'( Mamma, jag kommer hem imorgon! Haha, vad löjlig jag är men man blir väl så när man inte har varit hemma på nästan 2 veckor! imorgon är det absolut dags. Så skrev mamma att hon hade någon grej till Stina och mig inför småstjärnorna som vi jobbar hårt med. Praktiken gick bra idag, det var ganska mycket att göra men sista timmen blev det lite lugnare. Imorgon skulle Maggan vara där. Vi får se hur mycket det finns att göra då.

Idag köpte jag påskgodis till min pojkvän. Jag tyckte att han skulle ha en liten påskpressent av mig. Så det fick bli en liten påse.
  


Nu ska jag hoppa i sägen och kolla på en mycket bra film får se hur mycket jag hinner se innan jag somnar, om jag ens orkar titta på den. Hej!


Freedom, freedom, freedom, freedom
Everything I have, everything I own
All my mistakes man, you already know
I wanna be free, I wanna be free
So I search to find my
Freedom, freedom, freedom, freedom
Everything I have, everything I own
All my mistakes girl, you already know
I wanna be free, I wanna be free, yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0