ungdomen lämnar min kropp!

Jaha, så var det ju så att jag skulle visa Rasse att jag minnsan kunde "gå ner i bryggan", och vad händer då? jo hela ryggen gick sönder så känner mig som en gammal gumma idag. Nu ligger jag i soffan och ska titta på film och undrar över vad som egentligen hände? när lämnade ungdomen min kropp? jag har aldrig haft problem med "bryggan" hahaha, men kul var det och Rasse blev inte direkt övertalad att jag kunde, men han fick då hjälpa mig upp när jag fastnade i en grymt jobbig ställning och alla muskler drog åt varsitt håll :)

Det får vi öva på ;) Om jag kommer upp ur sängen i morgon så blir det städning .. annars ska Rasse ta mig ur sängen när han kommer hem .. Vid 4 ;/ .. hum ! :)

God natt alla, nu ska jag se på film .


=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0