Torsdagkväll

Emme har varit här. Vi har handlade, eftersom Rasse hade lite problem med sin bil. Sablans snö! eller sablans kille som inte tar tag i bilen :) Ne, men Emme och jag handlade och sen gjorde vi inbakad fläskfilé. Mums! Jag tycker att dagen gick förvånansvärt fort idag, och jag har inte gjort så där jättemycket. I morgon blir det jobb i allafall och vi får väll se om jag är hemma 4, eller 5, eller 6, eller 7, eller 8, eller till och med 9. Beror lite på. Hur som helst, sen kom Emme och jag in på svenska namn.  Och vad är egentligen ett svensk namn, svea och thor eller? så då skulle Emme kolla upp det och då började vi med en namnundersökning. Kan ju vara bra.. ;)

Tjejer: 
1:a plats 
Emelie
2:a plats
Johanna
3:a plats 
Sara 

Killar:
1:a plats
Christoffer + Andreas
2:plats
Fredrik
3:a plats
Johan + Daniel

(gäller mellan er som är födda 87-89 och gick på åkrahäll 2005-2006)





Kan ju vara så bra att veta, så då gör man en undersökning!
Ne för bövelen god natt, nu blir det änglagård 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0