SIFO frågar!

Nu är jag hemma från jobbet och tar det bara lugnt. Ska nu sätta mig med dessa papper som jag fick hemskickat på posten. Jag är en av 40 000:- utvalda i Sverige att svara på ett frågeformulär och givetvis ställer man upp. Plus att man han chans att vinna pengar med! Ser ju ut att ta en stund för det är ju inte ett papper bara utan en hel "bok" på 53 sidor med 10 frågor på varje sida! Men men. Gör det för att jag är en så snäll människa.

I morgon ska jag pyssla lite här hemma och sådär. Sen blir det jobba på kvällen. Jag ska snart gå och lägga mig tänkte jag.. För jag ska försöka ta mig upp vid 8 tiden i morgon, får se hur det blir med det. Ikväll ska jag äntligen se klart änglagård. Så jag kan börja läsa mer i min bok sen!

Tjinge!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0