Pappa kommer!

Hejsan hejsan!
Även om jag ställer klockan på 9 kommer jag inte upp. Men igår hade jag fruktansvärt svårt att sova. Ringde pappa innan idag så han ska komma och hjälpa mig med hyllan och lampan. Han är duktig han. annars har jag som vanligt inte så mycket planerat. Skulle behöva gå ner på stan och köpa handsprit så jag kan bekämpa de tusans lössen som min fina blomma har fått. Men får se om jag orkar ta mig ner på stan. Funderar även på vad det blir för mat idag. Har ingen aning.. Idag ska jag nog slänga ut pepparkakshuset. Ja visst det är jättefint, men det har stott ett tag nu. Så bye bye!

Skriver senare, så ska jag visa hyllan med!


Kommentarer
Postat av: jenny

Äh, du kunde ju sagt till mig hade jag kunnat ta lite sprit från jobbet ;)

2011-01-04 @ 14:52:04
URL: http://bempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0