Ölandsprojektet ..

Eftersom att detta har varit en så lååång dag så börjar jag med min morgon. Gick upp kvart i 4 käkade frukost men det var inte så lätt vid den tiden. Gröt blev det, och efter det sminkade jag mig och gjorde mig i ordning och sen kom Emme halv 5. Så då körde vi mot Öland och det var ju inte helt mycket trafik ute på vägarna vid den tiden. Vi var framme kvart över fem och vi läste igenom pappren och gick in. Vid 6 började alla inventera och det gick bra och tiden gick fort. Först fattade jag inte men sen var det bara att räkna. Emme fick fiskhyllan och jag bildelar :) Haha. Sen fick vi ta en annan hylla med duschgrejer och kablaroch skit och sen var det typ klart. Sååkte vi hemmåt vid 10 och var hemma 11. Då skulle jag kolla på drömmen om ett leende men hann inte mer än 4 minuter sen sov jag till halv 3.

Den 18 kör vi Nybro, sen var det slut med det projektet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0