Ola, Hoffa,Gurra, Zlatan, Zimba, Bosse .. ?

Kärt barn har många namn så är det ju ,. Kom nyss hem från Stina. Har varit där med Emme och Jenny och tittat på den nya kissen. Sen åkte vi med Emme hem. Så nu ligger jag i sängen, och lyssnar på I Loved Her First - Heartland. Så fin låt tycker jag! hörde den första gången hos Jenny. Och om jag någon gång gifter mig,som jag aldrig skulle göra men som jag nu vill. Så ska jag ha denna med pappa, när vi ska dansa! :)

Lipa, lipa! :)

Nu ska jag sova och lämna ifrån mig datorn innan Rasse börjar dampa!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så sjukt bra. Var tvungen att lyssna på den nu. Lip lip. :)

2011-01-14 @ 13:34:18
URL: http://bempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0