Kyckling

Emme kom vid 16 och sen fikade vi litepå de goda kakorna och sen körde vi hem till Stina. Skulle ge henne en påse kakor tänkte jag eftersom hon är sjuk. Så satt vi där en stund för det hade börjats tapetsera och så. Sen åkte vi till Kvatum och jag köpte en kyckling som vi ska äta snart. Så jag ställde in den i ugnen nyss. Så jag ska ta en dusch käka, sen ska jag nog se antingen sveriges mäster kock, eller föräldrarfritt. Men det lutar nog åt det första.

I morgon ska jag jobba, tror det var vid 10, slutar vid 14 så det är lugnt. Skulle egentligen varit ledighela veckan men nu har jag snart jobbat hela veckan i stället eftersom många är sjuka. Det blir finnimang det! Sen får vi se om Madde kommer kanske. Vid 22 är det sängen för mig iallafall.

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0