Jobb på G!

Fick sms idag på morgonen om att jag skulle ta lunchen för stackars Marcus är sjuk. Så nu har jag precis ätit frukost, macka och kaffe. Så nu ska jag borsta tänderna och fixa iordning mig. Så idag inviger jag min nya sminklåda, var bara hemma igår så då blev det sminkfritt. Efter jobbet ska jag hem till Stina en runda som också är sjuk men hon hade ingen feber eller så. Hon skulle baka bullar så jag skulle titta in hos henne och se hur det går. Alltid lika spännande att gå hem dit och se vad som har hänt.

Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig idag, aldrig lätt när hela min garderob består av typ sommarkläder. Ska se vad som dyker upp! Hörs sen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0