Hej hej!

Sitter och äter frukost och börjar bli riktigt mätt nu. Men det får bli några tuggor till, idag var det extremt jobbigt att komma upp. Jag var bara så trött, och jag tror knappast att jag har vaknat än. Ska bege mig till orrefors, bussen går halv 10. Men när jag kommer hem sen måste jag absolut vila lite innan jobbet. Jag tog upp liteköttfrässås med så middagen blir enkel. Vi får ju se när jag kommer hem, men jag skriver väl då! Plus att vår box till tvn, inte funkar. bye bye sfkanalen :´(.... ikväll missar jag familjen annorlunda igen, men det gör nästan inget för kanal 4 är dålig att titta på utanbox. Bättre bild på älsklingens dator! :)

Hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: erika

jaa, de är den där japanska billiga skiten ;)

2011-01-31 @ 14:18:49
URL: http://erikafalkenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0