God natt

Slutade jobbet vid 6 tiden, men var inte färdig förens halv 7-7 tiden. Sen gick jag hem till Stina och hälsade på henne och Emme som också hade hamnat där. Så fick Stina för sig att vi skulle baka kärleksmums, så det blev det. Fick med saft och kaka. Så kom Erika efter att hon slutat jobba och så fikade vi alla. Sen kollade vi lite på let´s dance, men inte så mycket. Och sen analyserade vi massor i olika människor. Hur det kommer sig att mörkhyade är mörka och vita är vita och vart det kommer ifrån och hur man ser skillnad på vart människor kommer ifrån. För visst är det så att man ser på Tyskar att de kommer från Tyskland och Finnar att de kommer från Finland och så vidare.. Det tycker iallafall jag är häftigt. Att man ser skillnader.

Plus att vi såg ett konstigt program idag för Stina hade fått nya kanaler så då såg vi en kvinna som var jätte liten (alltså smal) och hade jättestora ben. De var gigantiska och väge över 90 kg tillsammans. Och ingen visste vad det var för fel på henne. Konstigt..

I morgon ska jag i allafall jobba, så jag måste gå och lägga mig nu. Men jag har ju inte skrivit på hela dagen så då måste jag ju göra det nu. Men nu får vi säga god natt! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0