God morgon ..

Tidigt uppe ja jag vet, men jag tvättar. Känner min inte så jättetrött och om jag är det ikväll så är det bara bra så jag kan gå upp vid 4 tiden sen. Ska snart kolla på familjen annorlunda. Eller kanske ska jag göra frukost och sen kolla på det. Aja, jag ska kolla på det iallafall. Rasse ska upp vid 7 så då tänkte jag ha lite frukost klart till grabben. Vid halv 12 ska jag iallafall jobba, innan Jenny kommer till jobbet för då ska vi handla. Sen blir det bak för fulla muggar! Makroner, och knappisar. Det ska vi göra plus att vi kanske ska göra glass för jag måste bli av med den där mascaponen jag köpte för ett tag sen. Det är min dag. Men vi hörs lite senare när jag får tråkigt igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0