Frukost-time!

Kaffe, rostad äggmacka och manna blev det idag! Det är viktigt med en stadig frukost, och jag måste ha kaffe när jag ska jobba. Ska snart göra mig i ordning för jobbet. Rasse skulle på middag hemma hos Ola idag men eftersom jag troligen jobbar nästan hela dagen så kan jag inte följa med. Men man vet ju inte Marcus kanske är frisk idag och då är det ju inga problem, men han verkade hängig igår. Aja, det blir klirr i min kassa i allafall! Rasse är ledig idag med, skönt för honom så det blev en riktig lång helg. Skulle tro att han sover riktigt länge idag, det är det jobbigaste när han jobbar tycker han. Att gå upp på morgonen. Igår tittade vi på Filip och Fredriks årsrévy. Det var kanon kul!

Nu ska jag göra mig i ordning och kila iväg. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0