Får nöja mig för idag

Hur man än gör vet man ju inte hur man ska ha det. Sen är det så svårt att sitta på minidatorn och fixa. Hur som helst så åt vi nyss Jessis kyckling gryta och den var jättegod. Nu ligger jag bara i soffan och slappar och funderar på vad jag ska göra.. Tror nog att jag ska baka en kladdkaka sen. Blev lite sugen på det.

Skulle verkligen vilja åka in till Kalmar och handla lite nytt på ikea. Men det är ju ingen som har tid när jag har det!
Färgade föresten mitt hår innan nyår och det blev kanske inte riktigt som jag ville, men det var samtidigt ganska intressant att börja året meden hårfärg som var ganska rolig. Känns som vad som helst kan hända detta året.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0