En tisdagskväll

Man blir så väldigt slö ibland. Nu ska jag iallafall diska lite innan bygglov börjar. Vid nio börjar det ett program på fyran som handlar om unga med gomspalt som bor i Afrika, typ. Det verkar jättebra! Så det ska jag se. Under tiden som bygglov är så ska jag plocka ner tomtarna och klä av granen. Så skajag packa ner den i morgon, är så trött på den. Nu ska jag göra mig lite chokladpudding också, för det är jag så sugen på! Så kvällen lyder:

- Diska
- Göra chokladpudding
- Klä av granen, se bygglov
- Kvällsmacka
- Program på fyran
- Äta chokladpudding
- Lägga mig och läsa jenna jameson boken.

Satt även och tittade på hus inne på hemnet. Det är ingen som vill ge mig ett hus? jag vill verkligen ha det! Men jag får nog bo här ett tag till iallafall.. men titta kan man ju ;)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag kollade också precis på hus. Åh vill ha vill ha.. vill haaaaaaaaaaaaaaa!

2011-01-04 @ 20:32:27
URL: http://bempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0