Bakat

Klockan står nu på halv 4 och vid halv 5 kommer Emme och hämtar mig. har verkligen bakat hela dagen. Jobbet gick bra och Jenny kom vid halv tre och efter en hamburgare åkte vi och handlade. Hade massor av saker med oss hem. Sen var det bara att sätta igång och vi inte klara förens 9 tiden. Då hade vi hållt på i över 5 timmar. Så det har varit en ansträngade dag men rolig också. Och makronerna blev över förväntan. Räknade inte med att det skulle gå så bra första gången. Men det gjorde det verkligen.

I morgon klockan halv 5 kommer Emme så kör vi mot Öland för att jobba. Så jag måste verkligen sova nu om jag över huvudtaget ska ta mig upp idag med tanke på att jag var uppe tidigt idag. Det räknas med att vi ska sluta vid 11 men vi får se hur det blir. Sen får jag nog åka hem och vila. Det behövs verkligen efter fredag lördag söndag måndag och tisdags jobb. Sen ett halvtids jobb här hemma. kakorna vi gjorde blev som knappar mycket mumsiga tycker jag! makronerna gjorde vi med flera olika smaker och färger. Vanilj, apelsinkrokant, hallon, arrak, nötcream, citron. Har inte smakat alla, men de två jag smakade var smaskens! Äntligen fick jag prova makroner! Oj oj oj nu bombas det med bilder från dagens bak!

´











Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för kakor på den 3e och 4e bilden? :) Kan du skriva reccept också? :)

2011-01-12 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0