Äggmacka!

Här sitter jag nu med en äggmacka till frukost, och ett ägg bredvid. Eftersom jag blivit en sådan äggfantast! Så då går jag runt och tänker på pyttipanna hela tiden för att man kan ha ägg till det. Tanken var att jag skulle upp vid 8 idag, men jag försov mig och var uppe vid 9. Madde och jag ska nämligen till Kalmar idag och kommer därför vid 10tiden.

Måste in på Ikea idag och kolla nya grejer, det är ju så kul med uppdatering här hemma i lägenheten. Särskilt när man vet hur man vill ha det.  Och det vet jag på ett ungefär nu. Sen fick vi pressentkort på ikea, så jag tänkte jag skulle handla lite iallafall. Sen får vi se om jag kommer hem med något mer. Nehe nu tar vi ett ägg till på det, sen blir det på med sminket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0