Ååååh, !

Får ett sammanbrott här hemma. Kriget har brytit ut! Det ser ut som Fa.n här hemma och jag har verkligen inte tid. Plus att jag måste tvätta. Men men, vi lämnar det och tar tag i det någon annan dag. Just nu sitter jag här och ska snart börja med maten. Pasta och bacon blir det idag, snabbt och enkelt. Rasse ska åka till Kalmar med Hampe och Ola, så jag får nog äta själv idag. Sen blir det ju lite jobb idag med..

Igår kväll kom Emme och Stina och hämtade mig, och vi hade en sjukt road kväll hemma hos Stina. Var hemma ganska sent men det var det ju värt med så mycket skratt! Så jag vill bara säga att jag älskar mina vänner.
När jag är ledig nästa vecka ska jag kanske ge mig på att baka makroner. Det ska helt klart ske snart och jag längtar efter att få smaka dessa små vackra bakverk!

Vi hörs sen ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0