ÄÄÄÄGG!

Jag skulle nog kunna leva på ägg. Och ketchup förstås. Det är riktigt fint det. Kom hem från jobbet för en stund sedan och Rasse lyckades handla allting, utom typ 4 saker! Han är så duktig. Så då fick han två äggmackor som belöning! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan sova, förjag ska ju upp tidigt i morgon. Ska koka lite gröt med som jag ska ha imorgon. Annars ska jag nog ta ett städtag i morgon och baka lite bröd. För Rasse har handlat hem jäst och mjöl till mig. Får se om Jenny eller Emme kommer en runda. Ska nog göra glass med.

Puss och hej!

P.s det var en som märkte att jag såg annorlunda ut idag, och det var Erika på jobbet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0