Toast och blåa bär

Med blåbär, varm choklad och toast sitter jag i mitt fina kök, kan man ha det bättre? Ja det kan man faktiskt med den glada nyheten att vår soffa har kommit! Trodde jag skulle få vänta länge, länge men icke då! Få se bara om vi lyckas hämta den, förhoppningsvis denna veckan. bara det att jag jobbar så rassemannen måste göra det själv. Hade en bra dag på jobbet idag och det ser ljust ut i morgon också! Jag gillar att jobba! I allafall just nu men jag vill bli av med förkylningen också!Tyvärr har jag haft ont i halsen idag, men det ska nog ge sig. I morgon blir det jobb mellan 11.30 och nja kanske 6-8 beror lite på hur det är. Ska nog gå bra. Såi morgon blir det ställa klockan. 09.00 ska jag upp så jag hinner med en lång frukost innan det är dags för hard work!

Nehe, godnatt mina vänner, nu blir det lite idol:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0