Ställa klockan!

I morgon måste jag bara ställa klockan är trött på att sova så otroligt länge och inte hinna med något. 09.00 hamnar klockan på i morgon. Såblir det lite jobb klockan 4. Vi ska stänga tidigare nu,vilket innebär att jag är hemma redan vid 21. Skönt, men lite tråkigt för det blir mer betalt när man stänger vid 21. Jaja, i morgon ska jag laga biffar i allafall och jag ska sätta igång i tid så jag hinner. Sen ska jag bannemig ta mig en prommenad på morgonen.  Så man kommer i form lite.

Bokade en tvätt tid på onsdag så då ska jag tvätta. Innan jag åker. Ska även städa lägenheten, så att den blir rent och snyggt. idag har min mormor namnsdag och jag glömde skicka kort,typsikt mig att glömma det!

Nehe, nu ska jag se lite sällskap och dricka te och äta smörgås!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0