Ska ge mig på en kycklinggryta

Nyss hemkommen från personalmötet och en runda på stan. Fyllde upp kylskåpet lite och ska nu ge mig på en kycklinggryta. Mötet var väl bra, var inte så mycket positivt idag men annars var det bra. Fick lite ny uppfattnign måste jag väl ändå säga. Efter att jag tagit mig an grytan så ska det vikas tvätt och ikväll ska jag jobba. Inget jag ser framemot, men mina arbetskamrater ska vara kvar tills i kväll så man är ju inte själv. Bara det att det är jag som jobbar lunchen i morgon till fredag och då kommer jag toligtvis få jobba till 20.00. Men man ska inte klaga jag behöver mina timmar så det känns ändå bra. Nu börjar det ändå närma sig resan till Mallorca med. Mamma och pappa ska snart till Italien och Jenny ska åka till ungen. Varför skaalla i väg just vid denna tid?

Nehe nu ska det lagas mat, jag är hungrig efter att ha varit uppe så tidigt! :)

Blir det en bra gryta så ska jag dela med mig av receptet, tjenis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0