Saksamlare.se

Det är jag det. Söker man på det kommer det upp en bild på mig! Har så mycket saker, kläder, skor, smycken, smink, hur mycket som helst. Men vad använder. Det är nog fan i mej inget.com. Haha. Söker man på det så kommer alla mina saker upp. Tråkigt, Nehe nu ska jag gå och duscha sen ska jag se kungarna av Tylösand. Det som alla just nu sitter och tittar på och som alla har väntat på hela dagen eftersom det är världens sjukaste program och roligaste. Sen i morgon ska jag göra ett nytt försök med att ställa klockan sen blir det frukost hos mig, med Jenny som kommer hit. Sen ska vi gå en morgonpromenad. Så lagar vi antagligen middag också eftersom hon ska jobba sen. Pappa kommer även hit med en RIKTIG resväska till mig så jag kan packa RIKTIGT!

Så tar vi en cigg på det och ser glad ut, god natt!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 23:12:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0