mysig fredag

Maddan kom på förmiddagen och vi har nu myst hela dagen. Vi fikade lagade spagetti och kollade lägenheter. Mycket bra fredag har det varit och det blir numys med älskling framför en mycket bra film. Chips, cola, godis och avatar.

I morgon blir det sovmorgon innan jag ska laga till middag och dra mir ner till jobbet. kommer bli en lyckad lördag med förhoppningsvis. Idag fick vi även våra namn på dörren så nu är detta vårat hem. Kanon! Får bli en middag med mamma och pappa snart, tyvärr fickvi reda på idag att våran soffa inte kommer än på typ 3 veckor. Det är dålig service! Nu ska jag borsta tänderna med min nya rosa tandborste. Vi är som sagt en kille och en tjej och tjejerna har rosa och killarna blå. Min rosa minipc och rosa tandborte ska snart få vila. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0