Mys med sambo

Hejsan, idag var en stressande dag på jobbet då denna nya kampanj tar kål på mig. Vi hann kanske inte med så mycket som vi räknade med plus att maten tog slut, annars var det väl helt okej, mycket folk och otroligt mycket att göra. kom nyss hem till min man och mitt hem, och då slängde jagi mig en macka. Ikväll blir det pizza bak. men först måste jag vila. kanske att jag frågar emme om hon vill ta en promenad efter, beror på hur jag känner mig. Är fortfarande sjuk, men i morgon blir det vila innan jag jobbar ett par dagar igen. På tisdag är det dessutom personalmöte på jobbet. men det orkar jag inte ens ägna en tanke åt just nu.

Vi hörs senare. ciáaaaaaaaaao   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0