måndag


Tja, måndag igen och jag orkar inte jobba. Men man måste och därför ska jag nu försöka börja med maten så jag kan äta innan. Så ska jag även göra mig i ordning och så. Frågan är om jag verkligen orkar göra biffar kanske bara ska ta lite rester idag och sen göra biffar i morgon. Ni ska veta vilken planeringsångest jag har! Ne men så får det bli. Rester idag och biffar i morgon. kanon, då kan jag lägga lite extra tid på .. något annat.

Mamma och pappa kom hem igår från Italien, hoppas verkligeen att de har haft det bra, men det verkade som det. På lördag åker jag, jag vet att jag har skrivit det mycket men det ska bli skönt. Sen så kommer jag hem veckan efter. Skönt att bara vara leeedig!

Nehe, nu ska jag se en film också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0