lungna gatan

Tja, så var det tomt på folk igen. Så i morgon blir det en städdag för att rensa upp efter grabbarna. Idag lagade jag tacogratäng åt pojkarna som var mycket uppskattat. Men nu är det lungt för nu har de åkt hem. Ska alldeles snart gå och sova för jag är bara såå trött. Men jag skulle vilja se debatten som handlade om såpor skulle jag tro, kan vara intressant, men det bevisar ju bara på att debatten inte har något intressant att visa i tv. Inte helt omöjligt att Emme kommer i morgon innan det är dags att ge sig iväg till jobbet! Måste sätta igång att skriva ett Cv men så att jag kan söka nytt jobb!!

Grattis till Stinafina som idag fick jobb, och ska börja på måndag!

Nehe, cha,hörs i morgon


Pappa, e snel hest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0