Lördag!

Hej lördag säger jag!
Uppdateringenblir för det mesta bara sämre. Men jag ska bättra mig. Idag blev det Ikea och kom hem med massor av nya saker. det börjar nu kännas som ett hem detta :) vårat hem. Sen blev det jobb en stund mindre kul när alla gäster var på hugget idag och bara var tvungna att handla super mycket! ;)

jaja, Rasse håller på och ska somna men jag ska definitivt göra något annat. jag är ju inte ens trött. kommer säkert bli efter detta inlägg :=. imorgon blir det kalas. Rasse ska till sin syster och jag till min kusin. Kommer bli trevligt. Så kommer Rasses mamma hit en runda och tittar på lägenheten. Mycket trevligt. Troligen kommer min mamma gör det med sen efter :)

God natt underbara människor.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag kommer mee imorgonbitti och kollar!! :D

2010-09-11 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0