Lasagne på G

Tjena
Nu är det alldeles snart dags för middag, Har lagat tillen lasagne nunär jag kom hem från jobbet och ska alldeles snart sätta i mig den tillsammans med Rasse, Sen blir det lite mys framför tvn, med glass och chokladsås. Idag har jag jobbat. Det gick alldeles utmärkt, är lite trött nu efteråt men det är förståligt.Sen träffade jag mamma och pappa innan jobbet och han säga hej då innan de ska åka till Italien på fredag eller lördag kanske det var. Sen ska de vara borta i hela 9 dagar. I morgonär jag ledig. Då blir det nog lite muffinsbak samt städa lite och sedan laga middag. Funderar på att bjuda över Emme och Stina på en fika i morgon, skulle vara trevligt. Så vi får se om jag hör av mg tilldem sen. ikvällblir det bland annat Idol, och kungarna av Tylesand. Bra tv, hela kvällen! Hörs kanske sen eller i morgon

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0