Kalas på G

Har nu gjort mig i ordning för kalaset och funderar på att bäraner skräpet som ska slängas. Sitter i mitt fina vardagsrum, och njuter av att ha det så fint. Mamma och pappa kommer och hämtar mig om drygt en timme, och innan dess ska allt vara klart. Anna och Stefan var här på förmiddagen och drack kaffe och satte upp brandlarm så vi nu ska kunna sova trygt om natten om det skulle hända något. Snällt!

Ikväll blir det nog bara vila, innan man ska krypa ner i den nya sängen. Känns skönt nu när allt börjar bli klart. Någon dag nästa vecka åker vi nog in till Ikea igen jag och Maddan för att köpa lite gardiner och blommor som kan behövas för att få en mys kännsla :) Kan behövas, eftersom det är lite kalt på sina ställen. En blomma har jag i allafall. Sen är det bara att börja bo som vanligt. Ska även ta med mina gardiner till kusin, så mormor kan sy dem så de sen kan sättas upp :) Bra va ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0