Hemma!

Kom hem från jobbet för en stund sen då jag var och handlade lite innan, bland annat yoggi med choklad i. Smakade inte så mycket choklad, men god. Helt klart. Så hade jag lite banan i. Det gick bra på jobbet iallafall! Verkligen, så det var väl sista dagen denna veckan. I morgon ska det städas, storstädas. även tvättas och bytas lakan och grejer, och så ska jag laga mat. Som jag alltid gör, sen måste jag ringa mormor någon dag.

Pratade med mamma förut. Dehade haft det jättehärligt i Italien och hon hade även köpt 3 par skor till mig. Kul! Min chef talade om för mig att det kommer bli den kallaste vintern på 1000 år! hade hon hört på tv, så jag måste verkligen köpa mig en stor fluffig skön vinterjacka. Får väl se när de pengarna kommer fram, ska även ha råd med julgardiner ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0